Saturday, September 15, 2007

久々の東京(9月22日に行くの)

 我下个星期打算去东京为了我的大学的朋友。
去中国学习汉语前,我不会看到他们聊天。
所以我决定了做机会去见面在东京的朋友。

可能,他们也有些的变化。我想知道,还有告诉他们我的情况。
我希望下个星期周末马上过来。

Next week, I`m going to go to Tokyo to see my old friends.
Before went to China, I could not talk with them.
So, I decided to make a chance to see them in Tokyo.

Probably, they also have some differences.
I want to know it and also tell them about my recent life.
I hope next weekends will come soon.

 来週、大学時代の友達に会いに東京に行きます。
 中国に行く前に、彼らと話すことが出来なかったので
 今回、是非東京まで行って会おうと決めましたーー。

 たぶん、みんなも色々生活の中で変化はあるだろうから
 その話しも聞きたいし、私も私自身の最近の様子を話して来ようかなって
 思ってます。本当、来週の週末が早く来てくれないかなぁ・・・☆彡

No comments: