Wednesday, December 06, 2006

後輩の卒業式

 
 My old friends are going to graduate from UCO, this Winter.
I sent the greeting card to them in advance.

They are my close friends. When I feel down, I went to their home and play games, eat dinner, go shopping.
Although they are younger than me, I don`t feel the distance from them.

After I graduated from the University, I can`t see them like we did before. And they have different friends and spent the time together.
Yet, whenever I went to Oklahoma, always they made a time to see me.
I`m very thankful for that.
(We met in Japan when they came back, too.)

Congratulations! I hope they have a wonderful life when they start to work.

私の大学時代の後輩二人が今年の冬、大学を卒業します。
 なので、「卒業おめでとう」のグリーティングカードを送っておきました。
 (二人がちゃんと見てくれるかは・・・分かりませんが。)
 
 彼らには、本当お世話になりました。私が落ち込んだり悩んだ時、
 いつもあっちに行っては、ゲームしたり、ご飯食べたり、買い物に付き合ってくれました。恋愛関連についても色々お世話になりました。といっても、彼らのほうが一つ年下なんですけど・・・ま、歳の差はあまり感じなかったかも(失笑)

 私が、大学を卒業してから早2年。以前みたいに毎日会うことはないや。
 もちろん彼らには彼らの友達がいるから、私が勝手に親密な友達と思ってただけかも。それでも、私がオクラホマに行く度、ちゃんと会える時間を作ってくれるのは嬉しいことです。(もちろん、彼らが日本にいる時も、ちょこちょこと遊べたしね。)

 二人へ>
 大学、卒業おめでとう!! 社会人になっても楽しく人生を過ごしてね☆彡

 

No comments: