Sunday, December 11, 2005

X`mas Party inマルコ

 I joined the X`mas Party in Marco, last day.
We learned the rule of wearing the underwear and undershirt, at first.
After then, we ate a cake and exchange the X`mas present everyone brought there.

I like Marco`s worker. All of them are smily, and cheerful.
Before I visited Marco, I`m not a person like talking a lot.
Now, I like to talk with my friends.

They gives me a smile. It`s a wonderful place to live happily.

先日、マルコのX`masパーティに参加したよ。
 そこでは、下着の大切さをまず習ってから、ケーキ(hirohiroのタルト)を食べたり
 みんなが用意してきたX`masプレゼントを交換した。

 マルコで働いてる人たちは、本当に笑顔でいる人が多くて明るいから好き。
 まだマルコを知る前は、私ってそこまで話すタイプの人間(聞くほうが多かった)じゃなかったけど、
 今は友達と話すことが好きになりました。

 いいことだよねぇ。笑顔になれるって。
 マルコはなんか楽しい気分になれる、そんな場所です☆
 

No comments: