Saturday, February 20, 2010

岐阜県

I went to "Ochyobo-san" shrine in Gifu prefecture.
First, we went to pray at "Oinari-san", then went to eat frys and catfish.
Also we enjoyed visiting KisoSansenPark and going up to the highest place.

Fondan-chocolate I made this morning were exchanged to
home-made chocolate and cookies. At night, we ate home-made noodle.
It was so great. We thought that we need to exercise, too.
So drove to Donky-hote to buy Foop, and
went back to home and played Wii "Taiko-no-Tatsujin".

I had a wonderful day today.


  岐阜県のおちょぼさんに行ってきました。
  そこで、お稲荷さんをお参りした後、串カツやなまず料理を食べましたーー。
また木曽三川公園の展望台などで、はしゃいでましたーー。

  また朝作ったフォンダンショコラをはじめ、トリュフ、生チョコ、クッキーを食べたり
  夜は手作りラーメンを食べましたーー。かなりおいしいんです、これが。
  で、運動が必要なのでドンキに行ってフラフープ買ったり、
  おうちで「太鼓の達人」をしたりしてましたーー。

  普通に楽しかったです。

  

No comments: