Thursday, November 29, 2007

やっぱり楽しい☆

I joined the farewell party for my old co-worker.
It was very enjoyable because we hadn`t see for a while.
Who knows I felt so friendly whenI got a chance to see them again?

I like to talk about what I did in China and hear how they spent recently.
I think they are not different from what i know.
I felt so happy.(Of course, they got an experience on work.)

I respect them in aspect of keep working same job.
And tonight`s party gave me a power.

 今日も、前の会社の人の送別会に参加してきました。
 ずっと会ってなかったのに、やっぱり話してて楽しかったです。
 本当、何の違和感もなく、話すことができました。(ま、私だけそう思ってるのかも)

 私は自分がどうやって中国で過ごしたかを話すことも好きだし、
 他の人が最近どうやって過ごしているか聞くのも好き。
 私が思ってたより、みんなは全然変わってない。
 本当嬉しい。(もちろん、みんなは業務経験をどんどん積んでると思うけど)

 同じ仕事をずっと続けてる彼らを本当に尊敬します。
 で、今日の飲み会は私にたくさんの力をくれました。
 (↑なんか最後の文、ちょっと変。ま、お酒飲んだから、しょうがないわ)

No comments: