Saturday, March 10, 2007

♡恋愛バトン♡

I got a "Baton"mail from my friend. So, let`s try.

Q.How old can you have a date with?
A. From 22 to 25 years old.

Q. Whom do you like to go out with?(younger or same age, or older )
A. I like the person who is same age as mine.

Q.List up the famous man you like.
A.Yoshinori Okada (Japanese actor)

Q.Say your favorie woman.
A.Misaki Ito (Japanese actress)

Q.Do you depend on your boyfriend?
A. I think our relationship is interdependence.

Q.Do you think it`s usual to pay fifty-fifty when go out on a date?
A. I want my boyfriend to pay everything if he works. But, if he is a student, I pay everything.

Q.Do you mind to go out with other girls or boys?
A. Yes, I do. I just don`t want to feel displeased with such a kind of thing.

Q.What do you make efforts for your boy(girl)friend?
A. ①Celebrating an event. ②Making a lunch box.

Q.What kind of things do you ask for your boy(girl)friend?
A. A kindness.

Q.Tell me your an ideal date plan.
A.①Eating out ,going for a drive and having a talk time.
  ②Playing a frisbee, catch or soccer in a park
  ③Going out by train.

Q.What kind of things do you think is important for love.
A. Encouragement.(means similar to Timing)

Q.Do you care which university did he (she) graduate from?
A. No, I don`t care but try to know how rich he is.

Q.Tell me your the most funniest story about love.
A. My boyfriend didn`t know how to read "XOsource".

Q.What kind of music do you listen to when you lost love?
A. The song that is sung by a man artiest.

Q. What are you going to do when you like your friend`s boy(girl)friend?
A. I cannot think about it.

Q. Do you confess or wait to be confessed?
A. I did confess before. But I don`t think I`m going to do same thing next.

Q. Do you have a boy(girl) friend now?
A. Yeah.

Q.Which color do you like?
A. Yellow.

Q. Which color is your mobile phone cordinated?
A. Pink.

Q. Express your mind with a color.
A. Right blue.

Q.Choose your friend to pass this baton.
A. My friend, 「hiro」「Yoshiko」and「Keisuke」
---------------------------------------------------------------

赤パンダさんから、恋愛バトンをもらったのでやってみます。
ありがとね。彼女が赤裸々に書いていたので、
私も素直に書いてみます。

【恋愛バトン】
◆相手の年齢の上限下限、どこまで大丈夫?
  よく分からないけど、結構狭い。
  22歳-25歳位の間がいいです。

◆理想は年下、タメ、年上どれ?
  タメです。なんか、一番話しやすいから。
  あと、タメとしか付き合ったことないし、
  相手が年上や年下だと気を遣って疲れそう・・・

◆好きな異性の有名人を心ゆくまで書いてみてください
   ちょっと面食いなので、岡田義徳。
   強そうな黒髪と力強い目にやられました。

◆こうなりたい!と憧れる同性の有名人を教えてください。
  伊東美咲 http://www.ken-on.co.jp/misakiBlog/main/
 
◆恋愛は尽すほう?尽されるほう?
  恋愛に限らず、色々やりたがりです。
  でも、プライベートはちゃんと尽くされてると思う。
  じゃないと、やってられないです、遠恋なんて・・・
  (ま、結構ほったらかしにされてるけどね。)

◆デートするなら割り勘は当たり前?
  私が学生で社会人のタメと付き合ってた時は、
  ほとんど奢ってもらってたので割り勘なんて、
  あんま考えたことなかったです。
  本当、あの頃はよかったな。
  
  でも今は私も社会人なので、相手が学生なら奢ります。
  相手が社会人なら奢ってもらいたい。(あくまで希望) 
  
  付き合う前なら、基本割り勘です。

◆彼氏・彼女がいたら合コンなんてありえない?
  合コンには行って欲しくないかなぁ。
  それで気分が不愉快になるのも嫌だから。
  その前に、口が上手い人とは付き合いません。

◆恋愛のために頑張れることは?
  ①イベント
   (クリスマス、大晦日、新年、バレンタイン、あと丑の日) 
  ②お弁当を作ること

◆恋愛で相手に求めるものは?
   優しさ  

◆理想のデートプランは??
  ①ご飯後、車でドライブして、
    コンビ二に寄って駐車場でちょっと本音を話す。
  ②公園でフリスビー・キャッチボール・サッカーをする。
  ③電車でイベント会場に行く。
    その場合、最後の別れ際に
    「んじゃ、気をつけてね」や「無理しないでね」とか
    私を気遣ってくれる言葉をかけられると、
    もっと好きになっちゃいます。

◆「恋愛には〇〇が大事」〇〇に入るのは?
  (2文字じゃなくてOK)
  
  赤パンダさんと同じ、"勢い"。 
  本当に大事だよ、これ。

◆自分より学歴等が上と下どっちがいい?
  学歴は気にしないけど、お給料は気になる。

◆今までで一番笑える恋愛エピソードをここでひとつ。
  彼氏が「XO醤」を
  「何、これ?バツマルっておかしくねぇ」って
  笑ってた時には、さすがの私も失笑。
  日本人ぽくない生活を送りすぎです・・・(泣)

◆失恋したら聴くのは明るい曲?
  それともどん底まで堕ちる曲?
 
  男性アーティストのバラードを聞いて、たくさん泣く

◆友達の彼氏・彼女を好きになったらどうする??
   結構、困る質問だなぁ。友達の好きな人かぁ。
   すみません、答えられません。   

◆告白は自分からする?
   昔はしてた。でも、次に好きな人ができたら、
   自分から告白しないと思う。
   理由は、振られるのが怖いから。

◆今ぶっちゃけ恋愛中または気になる人っている?
   います。
   っていうより、惚れやすい性分なので、常時います。
 
◆好きな色は? 子供の時から、「大好きな色は黄色」です

◆ケータイの色は? ピンク

◆あなたの心の色は? うーん、何だろ。薄い水色。

◆次の6つの色にあう人を選んでバトンを回して下さい。 (赤・青・緑・ピンク・白・黒)

なんで色にあう人を選んでバトンを回すのかよく分からないけど、「hiroさん」「こしよちゃん」「けいすけ君」でお願いします。たぶん、このブログあんま見られてないと思うけど・・・

3 comments:

Anonymous said...

バトン、やってくれてありがとう!
やっぱり「勢い」大事ですよね。
お弁当とか作ってあげるところは
見習いたいです(>_<)
私もそんな彼女さんが欲しい!
・・・って違うか。

Anonymous said...

見てるよw
でもって、バトンありがとね♪
久々に恋愛バトンやってみるかなぁ( ̄▽ ̄)
すごい内容になりそうだ(笑)

yukawai said...

赤パンダさんへ
 恋愛は、 「勢いづけば( Θ_Θ)何でもできる」って、どっかの照合チームのY.Kさんが言ってたよ(笑)

 赤パンダさんが作った美味しいチョコケーキ(だっけ?バレンタインに作ったやつ)食べたいわ。

hiroさんへ>
 hiroさんの恋愛事情き聞きたい人、
 たくさんいるんでは??私もその1人だよ。