Sunday, February 18, 2007

チーズケーキ


I made a Baked Cheese Cake (Plane & Marble Chocolate)
this evening. I really like Cheese Cake. I`m a "cheese lover " and "kecthap lover". (I put kecthap on a boild egg some times.)
My ECC teacher advised me not to eat milk products a lot like cheese, yogurt, and butter. She is interested in Japanese food even though she is from London.
Please let me eat my cute cake this time. I really want to eat a piece of cheese cake.
今日、ベイクドチーズケーキ(プレーンとチョコマーブル味)を作りました☆
私、チーズ好きなんです。ま、もっと言うと、チーズラバーであり、ケッチャプラバーです。(たまに、ゆで卵にケチャップつけるよ。)
ECCの先生は、私に「乳製品(チーズやヨーグルト、バッターとか)を食べすぎじゃダメだよ」って注意してくれました。彼女はロンドン出身だけど、日本食にとっても興味を持っています。
でも、今回だけは許してね。私、とってもチーズケーキが食べたかったから。

No comments: