Friday, September 22, 2006

私が悪いんだけど・・・

 I confessed about my complain to my boyfriend last Tuesday. It was about our relationship.

 Just I couldn`t help sleeping without saying to him.
 I e-mailed that all my feeling of sad and angry comes from you.
 I felt stress because we cannot see each other and make love.

 I`m going to go New York, hopefully, this Winter
 although he come back to Japan. My word might be really harmful.
 I always choose the oposite of what he wants.
 Yet, I cannot say "I`m sorry" honesty. You know why??
 I think I`d better to be more stubborn and selfish.
 
 この前の火曜日に彼氏に不満をメールで伝えてしまった。
 内容は、遠距離恋愛中のうちらの関係について・・・
 
 いつもなら言わないのに、その時は言わずにはいられなかった。
 「こんな辛い想いをして付き合う意味が分からない」と打った。

 今年の冬, 私はニューヨークに行きたい。ってか、行く。たとえ一人でも。せっかくお金を貯めたので。
 彼は日本に帰ってくるっていうけど。私の言葉は彼にどう響いたんだろ?
 結局、いつも彼の考えと別の道を選ぶのは、私なのかもしれない。

 だけど、「ごめんね」って素直に謝れない。
 だって、「私はもっと我が儘になっていいはず」なんだって。
 それでダメなら、そこまでの人だったんだしね。

No comments: