Sunday, June 11, 2006

ダーツ&ビリヤード

 I went to the Sydax, the Karaoke box, to play the Dart and Pool there.
I used to practice both of them when I was a university student,
and I keep playing them sometimes.

My friend hadn`t had any experience to play before. So I taught it to him.
We played two games each for 2 hours and finally, we did well.

To play dart, I needed to concentrate my finger because I gripped the dart and threw it to the goal. It`s really simple game, but not easy to get higher score.

I will practice this game more.
So if anyone wants to come with me, just tell me. It`s my pleasure to do together.

カラオケシダックスんとこに行って、ダーツとビリヤードしてきました。
 私は留学してた時にやってたことがあって、今でもちょくちょくやってます。

一緒に行った友達はやったことがないって言うので、やり方を教えてあげました。
友達もダーツ2ゲーム、ビリヤード1時間やって計2時間も遊んでたら、そこそこにコツを掴んでました。

私は、今回指先に神経集中してダーツの練習してみました。ただ矢を的に当てるだけの簡単なゲームだけど、高得点を上げるのは本当簡単じゃないんで。

これからもちょくちょく練習したいんで、もし誰かやりたいなって思ってる人(もしくはやってる人)
よかったら教えてね。一緒にやれるといいなっと思います。

No comments: