Wednesday, May 24, 2006

お仕事

 I'm going to write my opinion about my current job in this time.
I like to make a program, like VB Appliation.
Now, I became a programmar.
Our object is one function of automobile. It`s really fun to see them.
Because I can read and the flow of this sequence.

Yet, I`m not familiar with many tools, also, systems, right now.
Maybe I`m not smart enough to understand them.
Always I asked someone to solve the problem.

I'm wondering I can keep doing this job.
I found it's differnet what I can do from what I like to do.


今日は、自分の今の仕事について書いてみようと思う。
 私はVBみたいなプログラムが好き。
 で、プログラマーになってみた。(一度はやりたかった仕事だったからね)
 今は、車の機能の一つを対象としてプログラム関連の仕事をしている。
 やっぱ、ソースを読むのは面白い。

 でも、私はどうも機械音痴らしい。あと、プログラム自体も分かってない。
 いいのかなぁ、こんなんで。(これでお金もらっちゃってるし)
 いつも人に聞いちゃってます。

お仕事続けていいのかな。
 自分が好きなことと、実際やれるものは違うってことが分かったよ。
 
 

No comments: